SV Lycurgus / Nieuws / Zomerstop 2024

Zomerstop 2024

Voor de komende zomer stoppen de trainingen op 1-7-2024, vanaf deze datum zijn kantine en kleedkamers ook gesloten.

De trainingen kunnen worden hervat op 26-08-2024

De kantine is gedurende deze periode niet in gebruik en ook kunnen de kleedkamers niet worden benut.

Vrijwilligers, bestuur en medewerker zijn in deze periode veelal niet of zeer beperkt beschikbaar. Aanmeldingen voor het nieuwe seizoen worden wel ontvangen en verwerkt voor aanvang van het nieuwe seizoen.

Start competitie

Voor de jeugd start de competitie op 7 september 2024, dit betreft dan fase 1 van 3 fasen.

Voor de senioren start de competitie op 21-09-2024. De 31e augustus , 7 en 14 september zijn gereserveerd voor bekerwedstrijden. Er zullen dit jaar weinig teams mee kunnen doen met de beker, omdat er nog 2 grasvelden in onderhoud zijn.

Data onderhoud velden:

Tijdens onderhoud mogen de velden niet worden betreden!