SV Lycurgus / Club & Contact / Kantine informatie

Kantine-informatie

De kantine van Lycurgus is door de week op maandag t/m donderdag vanaf ca. 17:00 geopend. Tot 20:00 zorgt Johan Jonker er op maandag, woensdag en donderdag voor dat jeugdleden en hun ouders in de kantine terechtkunnen.

Daarbuiten is de bezetting door de week wisselend.

Op vrijdag is de kantine (behalve bij wedstrijden) helaas gesloten, hiervoor hebben we geen vrijwilligers meer omdat ook is gebleken dat er amper tot niet gebruik wordt gemaakt van de kantine.

Op zaterdag is de kantine regulier geopend vanaf ca. 08:00. In de ochtend begeleidt Mieke de inzet van vrijwilligers, ieder jeugdteam dient ca. 1 keer per jaar 2 keer 2 vrijwilligers te leveren die in diensten van 2 uur met 2 personen met elkaar van 08:00 - 12:00 de ondersteuning vormen van het vaste team.

In de zaterdagmiddag is er een kleine groep van vrijwilligers (uitbreiding wordt gezocht) die de vaste bezetting vormt, aangevuld met 2 leden van 2 teams, het eerste team ondersteunt na zijn 12:30-wedstrijd tot 16:45, hierna ondersteunt het volgende team, na zijn wedstrijd van 14:30.

Praktische zaken

Voor het reserveren van de bestuurskamer stuur je een mail naar: kantinecie@svlycurgus.nl.

Mocht je een bijdrage willen leveren aan de kantinebezetting dan zijn we hier heel blij mee. Stuur dan een mail naar commissies@svlycurgus.nl o.v.v. kantinemedewerker en geef in de mail aan wanneer je beschikbaar zou zijn om het enthousiaste kantineteam te ondersteunen.