SV Lycurgus / Informatie / Nieuwe Leden

Nieuwe / Aankomende (Jeugd)leden

Lycurgus is een vereniging waar we het heel belangrijk vinden dat iedereen zich er thuis voelt en waar we streven naar spelplezier voor iedereen. We benadrukken dit doordat we het beginsel van positief coachen hebben omarmd. Dat houdt in dat we willen benadrukken wat er goed gaat.

Spreekt je dit aan en weet je daarbij dat je in een vereniging met ca. 900 leden ook jezelf moet inzetten en aanpassen om van ons streven een succes te maken, dan ben je bij Lycurgus aan het goede adres.

Wanneer je geïnteresseerd bent om lid te worden van Lycurgus of je bent net lid geworden dan is het goed om het volgende te weten:

Voordat je besluit om lid te worden mag je 3 keer gratis op proef meetrainen. Om hier gebruik van te maken neem je contact op met de jeugdcontactpersoon van jouw leeftijdscategorie.

Senioren (ouder dan 18 jaar) die lid willen worden kunnen uiteraard ook 3 keer gratis op proef meetrainen. Om hiervan gebruik te maken neem je contact op met elftalzaken heren of elftalzaken dames. De betreffende personen kun je vinden op deze pagina.

Mocht je daarna besluiten om lid te worden, dan kun je je aanmelden via de site met het aanmeldformulier. Ook staat op deze pagina een formulier dat je voor vragen kunt gebruiken. Een mail naar de secretaris is natuurlijk ook altijd mogelijk.

Informatie over je contributieverplichtingen en een verwijzing naar financiële ondersteuning vind je op de contributiepagina. Specifieke vragen rond de contributie kun je ook aan de penningmeester stellen.

Lycurgus is een vereniging. Dat betekent dat er vrijwilligers nodig zijn om wedstrijden te organiseren, te laten spelen, om te trainen, om de materialen op orde te houden, om de kantine te laten draaien, enzovoorts. We verwachten dat je als verenigingslid ook jouw steentje hier aan bijdraagt. Om aan te geven wat je kunt en wilt, vragen we dit al bij de aanmelding, maar ook daarna kun je nog kenbaar maken wat je voor jouw vereniging kunt/wilt doen. Er is bijna altijd wel iets wat bij je past, ook als je helemaal geen voetbalachtergrond hebt. Je kunt dit aangeven bij vrijwilliger@svlycurgus.nl of bij het bestuur.

We kunnen niet genoeg benadrukken dat onze vereniging alleen betaalbaar kan blijven als niet alleen de gemeente, maar ook ondersteunende stichtingen als Leergeld en Jeugdsportfonds ons steunen. Maar vergeet vooral niet dat een vereniging alleen kan functioneren met de inzet van de leden, niet alleen op het veld, maar vooral ook daarnaast. Samen zorg je voor een sfeer waar je bij wilt horen en dat kan alleen met de inzet van iedereen.

Samen spelen en samen(vrijwillig)werken maakt de vereniging anders dan een commerciële voetbalschool waar je een training koopt.

Samen maken we Lycurgus, samen zijn we Lycurgus!!