SV Lycurgus / Informatie / Opleiding en stage

Opleiding en S.V. Lycurgus

Maatschappelijke stage

De maatschappelijke stage houdt in dat scholieren vrijwilligerswerk doen tijdens hun middelbareschoolperiode.

Dat is goed voor anderen en voor je eigen persoonlijke ontwikkeling.

Ben je op zoek naar een geschikte stage en lijkt het je leuk om stage te lopen bij SV Lycurgus? In overleg met jou willen we je graag een leuke, passende stage bieden. De mogelijkheden zijn divers: kantine- of onderhoudswerkzaamheden, het fluiten van jeugdwedstrijden, trainen van een jeugdteam, organiseren van toernooien en andere activiteiten. Maar misschien heb je zelf ook een goed idee hoe jij je in kunt zetten voor Lycurgus.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Loes van Ulsen, via mail: secretaris@svlycurgus.nl

Sport en Bewegen

Als je een sportopleiding volgt, dan is het ook mogelijk om stage te lopen bij Lycurgus, voor meer informatie hierover kun je contact opnemen met het Hoofd Jeugdopleiding, Arnold van der Kooi, via mail: hjo@svlycurgus.nl

Onderzoeken en werkstukken

Een enkele keer werkt Lycurgus mee aan onderzoeksopdrachten vanuit opleidingen. We hanteren als uitgangspunt dat het verzoek moet komen van een actief lid van Lycurgus. Afhankelijk van de aard en omvang van wat wordt gevraagd van Lycurgus kan het zijn dat aanvullend ook nog wordt gekeken naar het vrijwilligerswerk dat het lid binnen de vereniging doet.