SV Lycurgus / Club & Contact / Vrienden van Lycurgus

Vrienden van S.V. Lycurgus

De Vrienden van Lycurgus is een fantastische groep mensen die Lycurgus een warm hart toedragen en het is voor iedereen mogelijk om hier lid van te worden.

De meeste Vrienden hebben een jarenlange achtergrond bij Lycurgus. U kunt dan onder andere denken aan…… voetballers, trainers, volleyballers, scheidsrechters en er is zelfs nog één van de oprichters van de club lid van de Vrienden van Lycurgus. Helemaal geweldig!

Wij organiseren voor de Vrienden minimaal één gezamenlijk uitje per jaar. Daarnaast nodigen wij de Vrienden bijvoorbeeld uit voor belangrijke wedstrijden. Dit alles uiteraard onder het genot van een hapje en drankje. In deze ambiance is het dan ook heel gezellig om elkaar weer eens te ontmoeten. Alle namen van de Vrienden worden vermeld op het bord ‘Vrienden van Lycurgus’ in de kantine van de club.

Wat doen we met de bijdragen??????
Met de inkomsten van de Vrienden van Lycurgus willen we een aantal wensen van de club, die niet kunnen worden betaald uit de reguliere inkomsten, verwezenlijken. Heeft u nog een leuk idee, laat het ons dan weten.

Bijdrage?
De bijdrage is vastgesteld op €15,00 per seizoen, uiteraard mag uw bijdrage ook meer zijn.

Aanmelden?
Bent u helemaal enthousiast geworden?  Klik hier en vul het formulier in.

Mocht u nog vragen c.q. opmerkingen hebben dan vernemen wij dat graag.
U kunt altijd contact opnemen met:
Mieke Hendriks:  06 – 21 94 08 55  of  vrienden@svlycurgus.nl