AANMELDEN BIJ S.V. LYCURGUS

Vul het onderstaande formulier in om u aan te melden als lid van Lycurgus.

Na versturen ontvangt u een bevestiging per e-mail met uw aanmeldingsgegevens. Vanaf dat moment bent u ingeschreven en contributieplichtig voor dat seizoen (contributies).

Zodra uw inschrijving definitief is, dienen spelende leden vanaf de JO12 (geboortejaar 2012 en ouder in seizoen 2023/2024) tevens een pasfoto in de app te uploaden (zie hieronder).

Het is aan te bevelen om je in de voetbal.nl app te registreren. Dit kan nadat je aanmelding is verwerkt. Gebruik bij de registratie het mail-adres dat bij de aanmelding is gebruikt. Hierin komt dan ook de spelerspas digitaal beschikbaar, een geschikte foto (goed zichtbaar gezicht, pasfoto) kan in de app worden ge-upload.

AANMELDINGSFORMULIER

Fijn dat u of uw kind (minimaal 5 jaar) lid wordt van onze voetbalvereniging.

Een voetbalvereniging is wel wat anders dan een voetbalschool.

Het verschil leggen we hier uit. Lees dit alstublieft, zodat we geen verkeerde verwachtingen van elkaar hebben.

U mag met een lidmaatschap ook als vrijwilliger deze club helpen en beter maken.

Samen zijn we onze club. Welkom!

Adresgegevens

De volgende velden zijn verplicht om in te vullen als u een jeugdlid toevoegt.

Van jeugdleden in de leeftijdcategorie JO19 en JO17 wordt verwacht dat zij (voor JO17-junioren

na het behalen van het spelregelbewijs) minimaal 1 keer per seizoen beschikbaar zijn voor

het fluiten van een pupillenwedstrijd of assisteren bij een (techniek)training voor de pupillen.

Jeugdleden zijn minimaal 5 jaar oud.

Betaalgegevens

Heb je als senior financiële ondersteuning nodig, kijk dan bij: volwassenenfonds.

Als je hier gebruik van kunt (gaan) maken neem dan contact op met de penningmeester of de ledenadministratie.

Informatie over leergeld of jeugdsportfonds op de contributiepagina, onder "Financiële Hulp".

Voor vragen rond leergeld/jeugdsportfonds kan ook contact worden gezocht met Hans Spiering (06 - 53 80 35 69).

Met het invullen van de betaalgegevens bevestig ik, indien ik spelend lid of trainingslid word, tot wederopzegging akkoord voor de automatische incasso van de financiële verplichtingen.

Dit is niet van toepassing zolang ik gebuik maak en kan maken van leergeld / jeugdsportfonds.

Tevens heb ik kennis genomen van en ga akkoord met hetgeen op de contributiepagina staat vermeld.

Voetbalgegevens

Vrijwilligerswerk

Aanvullend

N.B. Na versturen ontvangt u een bevestiging per e-mail met uw aanmeldingsgegevens. Controleer uw SPAM, de mail kan daar soms terechtkomen.

Vanaf dat moment bent u ingeschreven en contributieplichtig voor dat seizoen, tenzij u bij aanmelding als spelend lid niet in een team kunt worden geplaatst.