SV Lycurgus / Nieuws / Voetbal.nl app & Wedstrijdzaken app

Geachte leden,

Graag attenderen we jullie nogmaals op de mogelijkheden die de voetbal.nl-app biedt (iOS en Android).

Je kunt je in de app registreren, waarna je spelerspas zichtbaar wordt en je de indelingen, standen en het programma van jouw team kunt volgen, ook afgelastingen worden hierin direct zichtbaar. Zo mogelijk komen in het nieuwe seizoen hier ook de trainingen in te staan. De mogelijkheden van man of the match zijn bij velen al bekend.

Veel overige vragen worden hier beantwoord.

Wanneer je (ook) actief bent als teammanager, leider of scheidsrechter, dan is het aan te bevelen om de wedstrijdzaken-app ook te downloaden en op je telefoon te installeren. Met deze app kun je namelijk het digitale wedstrijdformulier behandelen.

Je inloggegevens voor beide apps zijn dezelfde. Voor Apple klik je hier, voor Android hier.

Het is voor leden tot 16 jaar niet meer mogelijk om de eigen foto en andere privacygevoelige gegevens te wijzigen. Over hoe dan te handelen verwijzen we graag naar deze pagina.

Om als ouder de foto te kunnen wijzigen dient de ouder een registratie in de app te hebben. met de eigen registratie kan de ouder dan de foto wijzigen.

Een foto kan niet gedurende het hele jaar worden gewijzigd. De periode om zelf te kunnen wijzigen loopt van 10 dagen voor aanvang van het seizoen (21 juni) tot en met 31 oktober. Daarbuiten kun je alleen een foto opvoeren als nieuw lid of via een verzoek bij de KNVB. Dit kan bij de vereniging worden ingediend, graag dan een goede foto meezenden.

Om het kind aan de ouder te koppelen dient het mailadres van de ouder bij het kind toegevoegd te worden. Dit kan voorlopig gedaan worden door een verzoek hiertoe (vermelden naam en geboortedatum kind en op te voeren mailadres van de ouder) te mailen naar jeugdafdeling@svlycurgus.nl.

Update: Veel actuele vragen worden hier beantwoord.