SV Lycurgus / Nieuws / Aanmelden, afmelden en overschrijven.

Aanmelden, overschrijven en afmelden

Voor verwerking bij de KNVB de volgende datum in de gaten houden:

Overschrijven A-categorie (Heren 1, 2 en 3, Dames 1, JO19-1 en naar verwachting JO17-1, JO15-1 en JO13-1) voor 15 juni, na deze datum kan een overgeschreven speler niet meer in de A-categrorie spelen in het seizoen 2023/2024.

Hoe zorg je dat een overschrijving soepel verloopt.

Als je je aanmeld bij Lycurgus dan wordt er een overschrijving in gang gezet als je de afgelopen 3 jaren elders hebt gevoetbald. Om de overschrijving goed te laten verlopen is het belangrijk dat je het volgende regelt:

1. Afmelden bij je oude vereniging
  2. Contributie verplichtingen afwikkelen bij je vorige vereniging, vraag dit desnoods bij de penningmeester na.
  3. Inleveren van spullen die je van je vorige vereniging in bruikleen hebt gekregen

Doe je dit niet, dan zal de overschrijving vermoedelijk niet (tijdig) plaatsvinden en kun je niet spelen bij Lycurgus.

1. Afmelden bij Lycurgus, afmelden bij de trainer of coördinator kan niet, dit moet via de site!!
  2. Betaal eventuele achterstallige contributie of nog openstaande boetes voor kaarten. In geval van twijfel neem je contact op met de ledenadministratie of de penningmeester.
  3. Lever je tenue in bij de trainer/leider/aanvoerder, mocht dit kapot of zoek zijn meld je dan bij de materiaalcommissie om te vragen wat de kosten bedragen. Een shirt kost € 40, een broekje € 15.

Doe je dit niet dan wordt de overschrijving geblokkeerd en kun je dus niet spelen voor je nieuwe vereniging.

Met vriendelijke groeten,

De ledenadministratie