SV Lycurgus / Nieuws / Nieuwsarchief / Waarom je jeugdtrainer bij Lycurgus zou willen worden

Waarom je jeugdtrainer bij Lycurgus zou willen worden

Lycurgus zoekt voor het seizoen 2020-2021 nog een enkele jeugdtrainers. Belangrijk voor onze jeugd, voor de club maar ook voor jezelf.

Er wordt wel eens gezegd dat Nederland 17 miljoen coaches kent want bijna iedereen heeft wel een mening over het o zo mooie en leuke spelletje.

Als je ècht gehoord wilt worden; hier is je kans!

Geen ervaring als trainer/coach? Geen probleem!  Vanuit de club word je ondersteund en krijg je kansen jezelf te ontwikkelen. Interne- en externe opleidingen worden gefaciliteerd door Lycurgus.

Het enthousiasme en de waardering van de kinderen is waarvoor je het doet, Je eigen ontwikkeling staat echter ook niet stil, het is een mooie aanvulling op je persoonlijke groei.

En last but not least: het beter maken van spelers is een gevoel waar je het als trainer warm van krijgt!

Leuk toch?

Wil jij dit seizoen ook nog een ploegje trainen en zo werken aan je eigen ontwikkeling? Neem contact op met: tcjeugd@svlycurgus.nl