SV Lycurgus / Nieuws / Nieuwsarchief / Arnold van der Kooi wordt Hoofd Jeugdopleiding bij Lycurgus

Arnold van der Kooi wordt Hoofd Jeugdopleiding bij Lycurgus

Het bestuur heeft met ingang van komend seizoen Arnold van der Kooi aangesteld als Hoofd Jeugdopleiding (HJO). De belangrijkste taken die het HJO krijgt zijn het ontwikkelen, implementeren en bewaken van het jeugdvoetbalbeleid, het ondersteunen en doorontwikkelen van voetbaltechnisch kader (trainers/coaches) en ondersteuning van de organisatie bij het uitvoeren van het jeugdvoetbalbeleidsplan.

We verwachten met het aanstellen van een HJO extra impulsen te kunnen geven aan de kwaliteit van de jeugdopleiding met als doel het niveau van trainers, coaches, spelers en teams op een hoger niveau te brengen waardoor spelers, trainers en coaches met nog meer plezier naar de club komen om te trainen en wedstrijden te spelen.

Arnold is geen onbekende bij SV Lycurgus. Van 2010 tot 2015 was hij hoofdtrainer bij onze vereniging. Hij gaat bij de KNVB de studie Hoofd Opleiding B volgen ter ondersteuning van zijn nieuwe functie.